Hjælpere

Har du lyst til at være en del af det her store arrangement?

Før, under og efter stævnet har vi brug for mange friske hjælpere. Så hvis du har lyst til at være en del af det her fantastiske arrangement, så kan du læse mere her om hvad det indebærer.
Nederst på siden her kan du se oversigten over hvilke poster, der er brug for hjælp til. Når en post er taget, fjernes den fra hjemmesiden.
Oversigten opdateres ca. 1 gang om ugen, så det kan godt ske, at en bestemt post er optaget, selv om den stadig fremgår af hjemmesiden, at den er ledig.

Praktisk info, når du er hjælper

  • Der vil være spisning i forbindelse med din hjælpervagt.
  • Du får udleveret billet, når du melder dig i sekretariatet.
  • Alle hjælpere skal møde senest 15 min., før vagten starter.
  • Skal du som hjælper bruge en p-billet til din bil (pris: 40 kr.), så skriv til Lene på .

Tilmelding som hjælper foregår ved at sende en mail til Lene på .
I mailen skal følgende oplyses:

  • Navn
  • E-mailadresse
  • Mobilnummer
  • Alder (hvis under 18)
  • Hvilke dage du kan hjælpe (dem, der kan hjælpe alle dage, vil have 1. prioritet til valg af vagter)
  • Hvad du ønsker at hjælpe med (Top 3 eller flere ønsker)
  • Specielle ønsker
  • Sprogfærdigheder (tale og skrift)
  • For skrivere og tastere skal oplyses, om man er dressurdommer og evt. status.

Følgende poster er der brug for hjælpere til:

  • Skriver for dommer Man kan få vagter til landsstævnedelen, som foregår på dansk samt CDI- stævnet, som foregår på engelsk. Du skal oplyse, hvilket sprog du melder dig til. Melder du dig til engelsk, skal du kunne forstå og skrive kommentarer og karakterer på engelsk. Allernederst på siden ligger link til en lille parlør over de mest brugte fagudtryk. Den vil også blive udleveret.
  • Taster for dommer Man kan få vagter til landsstævnedelen, som foregår på dansk samt CDI-stævnet, som foregår på engelsk. Du skal oplyse, hvilket sprog du melder dig til. Hvis du vælger engelsk, skal du kunne forstå engelsk og indtaste karaktererne på en PC.
  • Sekretariat Der vil altid være 4 i sekretariatet til at servicere rytterne, holdlederne mm samt koordinere hjælpere, kontrollere kritiksedlerne, afholde præmieoverrækkelser og lodtrækninger, lave papirerne klar til næste dags konkurrencer mv. Hjælperne, der koordinere de frivillige, vil blive placeret i HQ foran hal B.
  • Speaker Foregår på engelsk og dansk.
  • Ledvogter til bane Begge baner skal være lukkede, mens rytterne rider, da alle klasser er mesterskabsklasser. Der skal være en baneåbner til hver bane.
  • Kritikhenter Der skal hentes kritiksedler fra 5 dommerhuse efter hver ekvipage. Der skal være en kritikhenter til hver bane.
  • Lyd/Musik Der skal sætte musik på, mens rytterne rider. Der vil være almindelige dressurklasser, hvor der skal sætte baggrundsmusik på, og der vil være Kür-klasser, hvor rytterne rider til selvvalgt musik.
  • PR-medhjælper.
  • Parkeringsvagter.
  • Chauffør for officials.
  • VIP-opvartere.
  • Oprydning på pladsen under og efter stævnet.
  • Sekretær for dyrlæge til vet check onsdag eftermiddag.
  • Pyntning af pladsen før stævnet.
  • Salg af slik og kaffe.
  • Fotografer.
  • Rengøring af banemateriale og dommertårne før og under stævnet.
  • Hjælper til de sociale arrangementer.
  • Håndværker til småopgaver og reparationer før og under stævnet.

Parlør til brug ved CDI-stævnet